torsdag 3 maj 2012

ODD MOLLY-BLOPPIS

Nu ska det rensas här i garderoben min! Älskar alla mina Mollysar, men nu tänker jag göra rum för lite nya saker. Här nedan har ni en liten kavalkad med bilder. Längst ner hittar ni min mailadress ifall ni har frågor!





SÅLD!!!! Odd Molly #652 Bubble Dress från Sovereign-kollektion i stl. 0 men funkar på en 1a också. Fint begagnat skick! Underbar spets i fållen och dolda fickor (syns till vänster på bilden). Har tänkt mig 40€ respektive 400kr för denna.
SÅLD!!!!! #848 Artology tunic helt i silke. Så underbar och somrig! Stl 1 och normal i storlek.
Från Colore Superiore-kollektionen.
Superfint skick! Har tänkt mig 50€ respektive 500kr.

Odd Molly Alchemistry dress från 2010. Helt oanvänd och så vacker! Stl 1 och normal i storlek tycker jag.
Nypriset på denna är rätt högt så jag har tänkt mig 100€ respektive 1000kr för denna.

Vet ej namnet på denna men den kommer från omtyckta Burn Baby Burn kollektionen 2007. Ett av de vackraste plagg jag har men tyvärr lite för liten för mig. Verkligen i fint skick och inga slitna sömmar eller fläckar trots sin ålder. Skrollar ni bakåt i bloggen hittar ni mig med den på, kan sätta in en länk senare. Stl. 0 och kan eventuellt funka på en mindre och småbystad 1a.
Denna har jag tänkt mig 60€ respektive 600kr.

SÅLD!!!!! Augar top i white, storlek 1. Som ny, använd en gång. Mycket söt!
Denna vill jag ha 35€ för respektive 350kr.


Bara att skicka en kommentar om ni har frågor, behöver mått osv.
Eller så mailar ni på sara_hult@hotmail.com. :)
Mängdrabatt utlovas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jättefina plagg, men tyvärr är de för små i storleken för mig :( kan du dock rekommendera några bloggar eller hemsidor med mollysar, där man kunde snappa upp några godingar i storlek 3 typ? :)

Anonym sa...

Hej Sara! Skickade mejl till dej :) ha en fin dag! Hälsningar jenny

Saray sa...

Hej! Letade runt lite och hittade en blogg som säljer storlekar mellan 2-4, varsågod!

http://mollymera.blogspot.com/search/label/Till%20salu

Lovar återkomma om jag hittar mer!

Sara