tisdag 15 maj 2012

Updating an old friend of mine..

Har kommit int mycket musik här på senast. Grejen är den att denna låt i princip är en önskelåt. Fick en kommentar tidigare där någon konstaterat att det var ett par år sedan jag spelade in Hallelujah. Så jag gick in på Youtube och konstaterade samma sak, därav en ny version, men jag har faktiskt inte bestämt mig för om den är bättre eller ej. Det jobbiga med Hallelujah är att den verkligen är söndersjungen av mig, så jag var rädd att den skulle bli platt och inte så värst trovärdig... Men här har ni den iallafall, ni får ju avgöra själva.

4 kommentarer:

Linn sa...

Vad vackert! Underbart fint!!
Du gör den sååå bra :)
Satte Sambon att lyssna och berättade att "den personen här swappade jag Odd Molly med...den här personen "vet" jag lite grann".
Kram

Anonym sa...

Underbart, Sara. Det gick rakt in i hjärtat.

Anonym sa...

Jag fick nog frusipickona!

Mio sa...

Åhh! Jag har inte hunnit kolla in din blogg på ett tag, men nu... och jag lyssnade och RÖÖÖS:) Jag gissade att den skulle låta härlig med den röst och känsla bakom du har nu! Tusen tack för dom kårarna längs ryggraden! Det är nåt jag inte kan sätta fingret på men nog känner.