torsdag 23 juli 2009

Alkoholallergiker? Inte mig emot.

Det är nog inte meningen att jag ska dricka alkohol. En cider och en Smirnoff igår och illamåendet under natten var ett faktum. Frågan lyder: Varför?
Jag hade grym partyfeelis (grymt bra ord det där feelis btw) igår när jag och Miia cyklade hem från jobbet klockan 10 färdigsminkade och uppklädda. Men sen böt jag kläder och vi gick till Netti och kanske någonstans på den vägen blev jag medveten om min kropp, eller träffade någon jag inte ville träffa, eller påmindes om något dåligt minne, eller fick hemlängtan. Men jag ville bara hem, och väl hemma kom illamåendet direkt.

Nu har Kristian gått iväg på träningar så jag tänkte passa på att gå och köpa lite mjölk, banan och frusna bär, både Kristian och jag har blivit besatta av mina smoothies. Jag improviserar varje morgon och det blir lika lyckat varje gång. Jag älskar mixern jag fick av mor och far till födelsedagen! 

Ja, men, handla som sagt. 

Inga kommentarer: