torsdag 16 juli 2009

ETT STORT BREV

Jag har lärt mig att älska dessa små lappar, där det står att paket på posten väntar. Detta är tredje gången denna vecka jag hämtar ut något och ännu ett paket (vad jag vet) återstår att komma. Dagens paket är från någon annan verkar det som, vilket gör saker och ting ännu mer spännande. Skorna nedan har jag beställt från Nelly.com på rea. Köpte även en klänning från fcuk som är helt underskön, några smycken, inte typiskt mig, ett par spetsleggings och en Freebra! Ska bli intressant att prova...








Nu är jag hemkommen från jobbet och "ser fram emot" resten av dagen. Fick nämligen punktering på cykeln på vägen till jobbet.. Jag hade velat stanna och spela golf, det var dock inte möjligt tack vare dumcykeln.. Jag skulle blivit tvungen att gå hem i sådana fall, vilket är hemskt plågsamt om man redan gått 2 timmar på banan och ska gå hem i platta skor på asfalt (1,5 timme).. Så nej. Men i kväll väntar Harry Potter premiär, har en biljett kvar ifall någon är intresserad.. 

Morgondagen blir speciell. Det är hemligt så jag kan inte berätta mer nu. Men jag kan avslöja att det har något att göra med kändisar, musik och musikstudio. Tjoho!

Inga kommentarer: