fredag 31 juli 2009

Yra

Sitter som en bakteriebomb inklämd mellan K och J i mammas och pappas lädersoffa och tittar golf. Snart ger jag upp med golfen, mitt huvud håller på att feberspricka så jag måste koncentrera mig på något lite mindre IQ-krävande (läs: Nintendo DS). Jag har jobbat elva timmar idag, i morgon väntar samma behandling. Det är hemskt, jag vet, men jag måste orka. Trots febern. 

Skulle egentligen bara vilja lägga mig ner och sova i två dagar.
Kommer vara hektiskt två veckor framåt nu med inte en enda ledig dag, Måndag, Tisdag och Onsdag i studion inklusive jobb på restrerande dagar, plus de timmar som blir över på Måndag och Onsdag.
Mitt största stöd Kristian försvinner på Söndag och kommer på Måndag. Just nu är jag inne i en sådan period där tankarna som snurrar i huvudet mest är: "Hur sjutton ska jag orka!?"

Dessutom, no news about my teeth. Jag har nog en visdomstand påväg ut, på jobbet idag fick jag höra "du håller på att bli vis" X-antal gånger... Jag vill inte bli vis, inte om jag måste ta smärtan att dra ut en tandjävel ur munnen. Aj, aj, AJ! 

Inga kommentarer: