fredag 10 juli 2009

Myyyyyysis

Jag måste säga att jag börjar bli lite kramissugen jag nu. Nu ska jag till jobbet igen, slutar klockan 14, hinner inte hem förrän Kristian far på träningar klockan 15. Går och övar vigselsång klockan 16, är hemma först klockan sent.. Då ses vi en stund. Men i morgon är det fullt upp från morgonen och han åker till Rovaniemi för att han har match och jag till frissan direkt från morgonen inför bröllopet. Vi ses alltså inte förrän Måndag, då han kommer hem från Rovaniemi. Så nu ska jag alltså ta vara på de tio minuterna jag har med honom innan jag borde ge mig av och inte sitta här och sluddra. Visserligen försökte han få någon sorts kontakt med mig inatt då han kom hem från Tammerfors. Men jag sov på jag bara. Jag ger igen nu.

Släktkalas i Onsdags vid villan

Inga kommentarer: