fredag 24 juli 2009

NERD!!111

Gick på gym i morse. När jag väl är hemkommen och börjar ta itu med microugnsrengöring hör jag något smälla i postlådan och Kristian som befann sig i närheten deklarerar smått uppgivet "CDON.COM...". Längre hinner han inte förrän jag sliter paketet ur handen på honom. Nörden i mig är lös igen. Jag tjoar och tjimmar av lycka för att de lyckades sända det så snabbt. Nu är det nästan synd att vi får främmande ikväll och jag måste vara snäll och social och pratglad hela helgen. Jag vill bara nörda mig.

Dom kommer annars ikväll, Kimi, Petsku, Kira, Teemu och Pauli. Ska nog bli kul, jag överdriver nog lite med dethär paketet (NOT!). 
Nu ska jag fortsätta städa, Kristian säger att jag inte får öppna det före vi städat klart.



(Hann dock riva lite i ena kanten..)

Inga kommentarer: