onsdag 22 juli 2009

Doftproblem

Förlåt för usel uppdatering och för kamerafoton. Har ingen bra orsak till det första, men jag kan inte hitta min kamerasladd, så jag är lite förlåten.
Fick en helt underbar parfym av Kristians mamma till min födelsedag, hon fyller annars samma dag som mig. Parfymen heter hursomhelst Love by Nina Ricci, i detta fall det gröna äpplet. Är stormförtjust i alla DKNY - parfymer i äppelserien. Nu börjar jag på Nina Ricci i stället. Ljuvligt! Fick till namnsdagen (Söndags) även ett läppglans i samma serie. ZUPERZÖTT! (tihi).
Okej, färdigsvamlat om sådant som inte intresserar en enda av mina få läsare. Ämnet jag ville ta upp är egentligen presenter till pojkvänner till ettårsdagen på Lördag. Har ni några tips, det brukar ju vara så himla lätt att bara köpa en parfym, men se där vad vi hittar om vi öppnar vårt parfymskåp. Jag har ett futtigt hörn med mina 4 (numera 5) parfymer. Resten av hyllan täcks med inte mindre än 22 parfymer och deodoranter(!!!) tillhörande pojkvännen (inklusive 2 i hans toalettväska och en i badrummet.)

Vi får hitta på något annat då.

Inga kommentarer: