lördag 28 maj 2011

Losing it

Hej dudes! Är ännu i Vasa men tänker börja pallra mig iväg mot Jakobstad nu. Har bakat en (enligt mig) misslyckad sats med kex åt hjärtat och hans folks som kommer på besök snart. Har bett honom förklara mitt misslyckande med några enkla steg...

Hursomhelst, ikväll kommer en viktig match på teve mellan vilka två lag jag knappast behöver nämna. För alla fotbollsintresserade borde veta det, och jag behöver ju inte ens nämna det för er icke-fotbollsintresserade eftersom det ändå inte rör er ryggen. ;)

Hjärtat klagar på hur mycket hår jag tappar.... hela tiden... Har någon tips på bra produkter???


3 kommentarer:

Anonym sa...

Käka B-vitaminer, det hjälpte iaf för mig! ;)

Anonym sa...

Man tappar hår tre månader efter man varit stressad eller trött.. Det tar så länge för håret att reagera, så om det är pga av det är det bara att härda ut.

Isa Fisa sa...

man har även hårlossningsperioder ibland då man lossar fasligt mycke hår, men de växer ut igen;) annars kan hårlossning vara ett tecken på att allt inte står rätt till i kroppen..speciellt kan det ha med sköldkörteln att göra.