lördag 28 maj 2011

Nedrigt

Hej på er! Känner att kära Ami har fått tillräckligt med uppmärksamhet och kanske borde jag börja ta upp mitt bloggande igen... Sagt och gjort alltså. Sitter just nu på smörgåslunch med mig själv inne i centrum. Har handlat en svart klänning inför en nära släktings begravning i morgon och ska precis öppna en nyinköpt bok av Bröderna Grimm på engelska.
Skulle ha jobbat idag, men det gick inte. Jag kunde knappt bädda sängen i morse, sådana slitningar har uppstått på ryggmuskulaturen. särskilt i armen, axeln och övre ryggens muskelfästen. Jag antog att detta kunde hända. Men inte att det skulle komma så snabbt, och nu är jag rädd att det ska ta lång tid att läka. Så himla irriterande då allt annat gått så bra!

Ikväll åker jag upp till Jakobstad för att träffa familjen lite före morgondagen. Måste be pappa tejpa mig när jag ändå är där...


Suck vilket tråkigt inlägg ni fick. Det enda roliga jag kan berätta är att jag fyndat idag. Vad får ni eventuellt se senare ikväll. :)

Inga kommentarer: