söndag 22 maj 2011

Söndaaaaag

Hello you guys! Återigen hör ni från mig på min lediga dag.
Det är verkligen fullt upp på jobbet. Igår jobbade jag från 13-22:30, och efter det gick jag och några nyfunna bekanta iväg till Cella för att fira sista Cellaöppet för säsongen. Väl där mötte jag upp hjärtat som redan hunnit dit och vi satt där allihop och hade en rätt supertrevlig kväll. Efter det drog vi iväg till Fontana across the street och tänkte fortsätta kvällen där. Men som vanligt insåg <3 och jag rätt fort, att nej, detta är nog inget för oss. Så vi gick hem.

Idag ska här städas från grunden. Efter det blir det middag på tu-man-hand på Strampen, sen Pirates of the Caribbean. Och sen ska det skruvas IKEAhyllor och byråer. ÄLSKAR att skruva och bygga, så det blir verkligen en skojig dag. Inte för att det är något fel på de två andra aktiviteterna heller, men bygga är bra roligt.

Hit har även kommit ett nytt modem, så ikväll sätts min nördighet på spel. Mer än så avslöjar jag nog inte. ;)

Inga kommentarer: