torsdag 5 april 2012

En bra dag

Hej på er! Förlåt att jag varit så frånvarande de senaste dagarna! MASSOR har hänt härborta och dagarna drar iväg i racerfart just nu känns det som. Påskpyntet har fått lämnat på sidan om då skratt, jobb, promenader och goda vänner fått fylla vardagen. Idag var jag och två söta tjejer på ett ypperligt litet möte som förhoppningsvis inom snar framtid kommer att förändra våra liv en smula. Men det var någon som sa "change is good", tror det var Rafiki i Lejonkungen, men oberoende, han som sa det har nog säkert rätt...

Idag ska jag handla, mitt kylskåp ekar tomt, men först ska jag äta upp det enda som finns där, det vill säga pizzabiten, ni vet ju att man aldrig bör handla på tom mage, en erfarenhet min plånbok och min hälsa fått lida av många gånger, budskapet tycks inte riktigt gå in i skallen, men jag tänker sallad, getost, kyckling frukter och turkisk yoghurt.. typ. Mums!

See ya later!



Inga kommentarer: