lördag 28 april 2012

Förresten!

Titta vilkn underbar syn som mötte mig när jag steg in i butiken i morse! Marta hade tagit alla Rock-A-Fellow-klänningar i varje färg vi har och radat upp dem på den annars vita dörren och elskåpet som inte är särskilt vackert. Jag är bra på mycket, men om det är någon som har öga för det kreativa displayandet här i affären är det hon! Detta var inte det enda som förändrats utan hela Seven Roses strålade av förnyelse och det var så skönt att komma in och börja sin arbetsdag på ett sånt sätt.

Jag kan förresten inte annat än älska dessa vackra underklänningar. De är så användbara och jag använder mina under klänningar för att sätta till en vacker spetskant, eller bara som sådana med en stickad kofta till t.ex. Jag har hittills bara två, men skulle bra kunna tänka mig en i vintage chalk, och den knalliga dark pink!

1 kommentar:

Hilde sa...

Det blev riktigt snyggt. Vackra Mollysar förfinar det mesta:)
Kram