fredag 27 april 2012

I trötthetens tecken


Godmorgon på er! Idag är jag verkligen trögstartad. Vaknade sent, alltför sent, och sitter nu och slevar i mig morgonmål inför ett kort jobbpass. Efter det ska jag packa, packa och packa. Det ser kaotiskt ut här just nu! Har inte sovit särskilt gott inatt heller, därav påsarna under ögonen.. Nåja, vi får hoppas dagen blir bättre än den började iallafall.

Vet inte riktigt vad min webcam fått för fel då den visar att mina byxor är svarta eller är det bara i min dator. I er dator ska du hursomhelst helst vara militärgröna. Byxorna kommer från HunkyDory och jag köpte dem under Stormdagarna på Seven Roses, men dom finns fortfarande kvar i tre par skulle jag säga, älskar modellen på dem, löst och ledigt men utan att se ostädat ut. Cardin är Odd Molly.



Inga kommentarer: