torsdag 26 april 2012

En såndär lista

Fyra jobb jag haft:1. Pirilö Golfbana - caddiemaster
2. Blossom - försäljare
3. Strampen - servitör
4. Seven Roses - butiksansvarig

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. Spirited Away av Hayao Miyazaki
2. Disney's Brother Bear
3. Braveheart/The Patriot
4. Shawshank Redemption

Fyra städer jag bott i:
1. Jeppis
2. Vasa
3. yet to be discovered
4. yet to be discovered

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Grey's Anatomy
2. Revenge
3. Hell's Kitchen
4. Top Model


Fyra ställen jag varit på semester:
1. Thailand
2. Grekland
3. Kalifornien
4. Italien

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. sarasinfall.blogspot.com (för att komma in på bloggarna jag följer)
3. hotmail.com
4. en massa Mollybloggar

Fyra favoriträtter:
1. Tapas på Pincho (gillar ju allt där!)
2. Krämig tortellini med parmaskinka och pinjenötter
3. Pappas fyllda kyckling
4. Getost/tomatsallad

Fyra skolor jag gått på:
1. Oxhamns Skola
2. Vasa Svenska Aftonläroverk
3. Svenska Yrkesinstitutet, musik
4. Fria Kristliga Folkhögskolan

Fyra saker i mitt rum:
1. Mitt piano
2. En gitarr jag aldrig använder
3. Klädstång med alla mina Mollysar på
4. Min dagbok

Fyra platser jag gärna varit just nu:
1. Garda, Italien
2. I min nya lägenhet
3. Garda, Italien
4. Garda, Italien

Inga kommentarer: