tisdag 24 april 2012

PINK

Hej på er! Idag är jag så otroligt rosa att jag bländas av mig själv! Detta är en färg jag så lätt ser på andra, särskilt på min fina kompis Jenna. Men I'll tell you, this is a first for me. Jag är absolut inte Rosa, men så fick jag ett erbjudande om att få köpa denna billigt av en Mollyvän, och så damp den ner i postlådan och jag var plötsligt kär. Den är verkligen CHOCKrosa, men alldeles ljuvlig. Ååh, det är svårt för mig att ens fatta att jag ännu i september 2010 inte ägde ett endaste Mollyplagg, nu, tack vare mitt jobb och alla underbara nätbutiker, Mollyvänner och auktioner så vågar jag nog inte ens nämna hur många jag äger just nu!

Men här är jag iallafall, riktigt, riktigt rosa.

4 kommentarer:

Fanny sa...

Helt underbar klänning! Passar dig superbra :)

Saray sa...

Tack Fanny! <3

Amanda sa...

Klänningen är jättefin, Sara! Jag har samma i två färger, men irriterar mig lite på att de blir "bolliga" där bak. Blir din det också eller gör jag något konstigt med mina? Hälsningar från den kvinna som är mamma till dina blivande barns småkusin.

Saray sa...

Den är verkligen superfin, har också en i blå och vit, den var dock från en annan kollektion och lite större i storlek så jag överväger att sälja eller sy in. Denna blir dock både bollig bak men ännu mer fram skulle jag vilja påstå, och jag har inga barn på gång ännu så mig stör det lite. :D Men inte tillräckligt för att släppa den. ;) Läste att du har bebis på gång! Grattis!