torsdag 19 april 2012

Suiteheart!

Godmorgon på er! Har precis slevat i mig min proteingröt med blåbär och ska packa det sista för att sedan dra iväg till jobbet. Kommer att ha en dryg halvtimme på mig att springa hem från jobbet, grabba hunden, väskorna och springa till busstationen. Vi ska tro att det går.

Idag får ni även en liten sneak-peak på mitt nya beroende som damp ner i postlådan - silke!
För att vara mer exakt, en Suiteheart Minitank från Odd Mollys Lady Hippie kollektion från 2010. Plötsligt låg den bara där, bland alla tråkiga räkningar. I en söt liten påse. Billig var den också, till och med om man inte mäter i Mollymått. Och heeeelt ny. Är som en liten barnunge på julafton igen, så många fina fynd har jag gjort här nyligen! Tre är hemma, en hel del är ännu på inkommande.


En lite kortare modell denna gång, slutar precis ovanför höftbenet, alltså perfekt till höga jeans, för att inte glömma ett par låga, slitna jeansshorts och converse i sommar. Lyxigt och ledigt!

Nej hörni, nu ska jag sluta prata kläder för denna gång. Ska ta lilla hunden och gå ut på morgonpromenad. Vädret ser kyligt ut, hoppas jag har fel.

Inga kommentarer: