onsdag 30 december 2009

Året som kom och gick

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hade ett heltidsjobb, fick en sambo, förlorade en sambo
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gjorde inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, finaste Emma var en av dem
4. Dog någon som stod dig nära?
Mormorsmor var en nära släkting
5. Vilka länder besökte du?
Endast and only Sverige
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Självständighet, materiellt - en systemkamera
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Bara slibbiga datum fyllda med kärlek och sorg
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag orkade igenom en hel sommar med jobb,
trots att jag hade upp mot 60 h i veckan.
9. Största misstaget?
Att bli för beroende av en enda person,
inte ge tid åt mig själv och mina vänner
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Minst sagt, men midsommarolyckan var värst, och roligast (morfin)
11. Bästa köpet?
Fläkten vi köpte i somras, det var STEKHET i lägenheten
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Att samla ihop alla mina FRIENDS-säsonger,
och tyvärr även internetshopping
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kristian, många gånger, pappa, många gånger
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Apologize - One republic, Broken Strings - Nelly Furtado & James Morrison,
Lollipop - Lil Wayne, I Got a Feeling - Black Eyed Peas och Run - Amy MacDonald
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än någonsin förut,
men även ledsnare än jag någonsin kunnat beskriva
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på mig själv, gett mina prioriteringar mer tid
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så beroende av en och samma människa,
varit för snäll och omtänksam...
18. Hur tillbringar du julen?
Med min familj och senare även med mina vänner
19. Blev du kär i år?
Ännu mer äckligt kär än året före..
20. Favoritprogram på TV?
Allt som kom på Natural Geographics, Wipeout,
Hauskat Kotivideot och hehe.. Pokemon (nostalgi)
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight-böckerna och Eragon-böckerna
22. Största musikaliska upptäckten?
Yiruma
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En fotoram med en bild i
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag vet faktiskt inte vad det skulle vara,
frukost på sängen kanske :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gick ut och äta, gick en golfrunda, tog det lugnt
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag insett saker tidigare,
och genom det kanske behållit speciella personer kvar i mitt liv
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mycket klänningar, mycket svart, lite rockigt, mycket ombytligt
29. Vad fick dig att må bra?
Du
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, faktiskt
31. Vem saknade du?
Emma, Dig mot slutet, fadderThomas
32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, det är många det, nya härliga Vasastuderande människor;
Belle, Hannes osv!
Underbara fotbollsspelande herremän: Jonttu, Petsku, Kolli osv!


Det var väl det, vet inte om jag känner mig mer.. jaa.. mer.
Men det kommer väl nyårslöften ännu antar jag..

Inga kommentarer: