måndag 28 december 2009

Mys med S-A-S

Har haft en mysig kväll med Sabina och Anne-Lie, flickorna tvingade på mig en thriller som hette Vacancy. Och jag vågade se den! Helt otroligt!
Sen såg vi också en film som hette Underbar och Älskad av alla.
Pinsam film som kanske hade någon point trots allt.. boken är dock bättre.

Anne dumpade av mig för en stund sedan och nu är jag tillbaka i gästrummet.
I morgon ska vi till Kokkola på lite mellandagsrea.
Jag behöver en ny plånbok och ett par vantar så det förvånar mig inte om jag kommer hem med allt utom det....
Sabina och Anne hänger också med så det kan bli en riktigt bra dag.

Nu ligger min smått störda hund ute i snödrivan och käkar snö,
och Peppi hade däckat på soffan.
Nu - sängen för mig också. Tidig väckning i morgon...


Anne med sina söta sockor

I just loooooove horror movies


Peppi har däckat

Inga kommentarer: