måndag 28 december 2009

"Toppen"inköp

Idag har jag gjort ett riktigt topp-inköp. Nu pratar jag dock om klädesplagget även kallat överdel. Att slösa pengar är aldrig toppen har jag fått lära mig.
Detta är i alla fall det jag kom över.

Hade fått ett presentkort av syster till The Body Shop för 15€, 
det fick jag dessa två för,
Lip Butter i samarbete med MTV, 
doftar ljuvligt och känns mjukt på läpparna, 7,50€
Hallon Body Lotion, 
doftar sommar och känns härligt på huden, REA 7,50€, 
alltså spilldes inte en slant.

Svart topp (no shit!) med transparenta puffärmar,
Lindex,
REA ca 6€

Helt underbar topp även denna från Lindex,
REA ca 15€



Snyggt fodral från H&M,
har tittat på denna länge,
 ska sy på lite silverpaljetter på axlarna eventuellt,
dock ej på REA 19,90€

Fulsnygg, lång myströja i smutsgrått,
inte heller på REA, 19,90€
också från H&M
Sen även denna skogsgröna från H&M,
den satt fint på och jag kom ju dit för basplagg 
så den ville inte lämna där,
5€ på REAn gick den för
Sist men inte minst,
en grönaktig tröja från H&M's herravdelning,
REA 5€
Färgen är djupare än på bilden,
hade den på bowlingen.

Inga kommentarer: