onsdag 30 december 2009

Min plan för en bra start på 2010

Sitter och njuter av en tvåtimmars-arbetsdag, hade ingenting nu på kvällen annat än att gräma mig över morgondagens frågetecken, så varför inte ta bördan från någon annans axlar.

Får Sabina över natten igen och vi lär sitta uppe till mitt i natten och fundera över all världens bekymmer. I morse hade vi tänkt vakna klockan tio men sov i stället till 13.
Vi somnade runt 3 så det är väl kanske inte så förvånande.

I morgon/I kväll måste jag göra en lista över vad jag uppnått under detta år.
Men för att inte göra den för personlig så kopierar jag nog en av de som redan susar runt i cyberrymden.

Jag har annars en liten plan inför tolvslaget,
denna plan gäller dock endast om jag skulle befinna mig i Kokkola, Vasa eller eventuell annan främmande stad:
Jag letar upp en söt, snygg, charmig kille med ärligt, oemotståndligt leende som förstås heller inte är upptagen. Frågar honom strax innan tolvslaget om vi ska kyssas när klockan slår tolv. Svarar han ja kommer jag kyssas som jag aldrig kyssts förr under dessa magiska tolvslagssekunder, för att sedan ge honom en djup, flirtig blick och bara gå därifrån. Jag vill inte ens ge honom mitt namn, eller veta hans för den delen.

DET ger mig MIG bra förutsättningar för 2010, so boys, beware, here comes the maniac!

Inga kommentarer: