måndag 14 december 2009

Tack vänner!

Sitter och gör mina läxor. Provvecka denhär veckan. Sen får jag ta jullov. Hade först tänkt dela upp min vistelse i Vasa men kom på att det blir lite omständigt, så jag får bo hos Sabina, Anne och Sara i deras fantastiska lägenhet som jag hittills bara sett bilder på. Nu ska jag beskåda den med egna ögon. Dessutom ligger min skola bara några hundra meter därfrån och från centrum så det är praktiskt med tanke på att det kommer vara äckligt kallt, så to sum it up är det bra gångavstånd både till skolan och till eventuell julklappsinhandel.


Humöret är bättre idag än inatt. Som ni kanske förstår. Jag känner att jag har vänner runt mig och livet ser lite ljusare ut, det är bara kvällarna och nätterna som är så himla äckliga och jag somnar inte förrän halv tre-halv fyra. Hoppas dygnsrytmen ändras lite i Vasa.


Inga kommentarer: