fredag 18 december 2009

Lite shopping och eventuella julklappstips

Är hemkommen nu och nu först börjar det rastlösa jullovet ta tag i mig.. synd.
Det kanske går om men jag ska ändå försöka hålla rutin på dagarna.

Idag har jag handlat, både åt mig själv och åt andra. Det är viktigt att tänka på att skämma bort sig själv lite på julen också... alltså,

Förutom att ha fullbordat mitt julklappsköpande och nu kan slappna av har jag köpt...

Varma Uggkopior från CipCap 35€ 
(de är egentligen nattsvarta men blixten rör till det lite)

En skjorta i mjuk bomull från H&M's herravdelning i serien Schmale 
(jag får alltså också använda den :P), 9,90€
Helt vanlig, militärgrön lång topp från Gina Tricot
deras basplagg är riktigt bra ibland, 9,90€
Även denna från Gina Tricot, blev betuttad i alla djur, 
den satte punkt för min personlighet så den fick följa mig hem, 9,90€

Även en härligt busig kjol fick hoppa ner i kassen vid Gina Tricot, 
fina fickor och härligt mjuk, 
den skrek jag och är speciell utan att vara prålig. 19,90€

Från The Body Shop
en parfym, Love Etc...
som doftar ljuvligt blev min för 20€ (30ml)

Måste tipsa om detta helt underbara läppglans från inget mindre än Dermosil,
denna är i färgen Karmin (hallonrödaktig), innehåller E-vitamin och doftar toffee, mums!
Finns att beställa på dermoshop.fi

För den nostalgiska lilla personen i mig köpte jag glitterspray till eventuellt nyår då jag vågar mig ut igen... Från H&M, 2,90€

Denna lilla härlighet är dock inte från Vasa utan från Lindex i Jakobstad förra helgen,
men jag måste visa den för den följer med mig överallt nu. Den blir din för 17,95€

Inga kommentarer: