onsdag 9 december 2009

Light me up put me on top, let's falalalalaa-lala-la-laa

Idag har jag köpt julklappar. Som sagt, mina borden lämnade hemma = läxor, rumstädning, pepparkakbakning osv. Så det blev julklappar för bokstavligen hela slanten som jag tog med mig till stan. Förutom till familjen har jag köpt klappar till människor som varit viktiga för mig de här senaste månaderna. Fick dra av några namn idag så nu har jag bara fyra personer kvar som ska få en klapp utav mig. Köpte även något åt mig själv.
En ny velourdress. Min gamla älskling är 3 år gammal men jag får erkänna att den börjar bli lite, jaa... sliten kanske. Så min nya är från Lindex, byxorna är Hello Kitty (bloggarvarning!) och överdelen är Lindex eget märke. SÅ mjuk!
Bjuder även på en mycket bisarr jullåt undertecknat Lady GaGa nu innan gymmet.




Inga kommentarer: