tisdag 29 december 2009

En lista

en liten lista innan jag knyter mig:

SmeknamnSassy, Joe, Johanna, Sarski, Sartsa, Hulten
Hur imponerar man på digbjud på dig själv, le, självförtroende, visa ödmjukhet
Brukar du skratta för dig själv: om jag ser en rolig bild eller video, annars nej, så rolig är jag väl ändå inte?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Haha, I know! Men vi tar minttukaakao imåro? Så ses vi i stan 12?" - Sabina
Var bor du: I ett gästhus i Jeppis ibland, i Vasa lite härochdär ibland
Trivs du där: Vasa - Ja!, Jeppis kan bli ångestladdat ibland..
Äger du några converse: faktiskt bara ett par blekta stackare som en gång var mörkblå
Är du allergisk mot något: sol, choklad, apelsin, ketchup, minusgrader (allvarligt)
Hur svarar du i mobilen: "Hej!" eller "Halleuå" (bred accent där) åt vänner, "Sara" åt okänt nummer.
Antal timmar sömn inattOuch, 6 1/2, det tar sig ;)
Brukar du komma i tidJo, oftast alltid, förutom om jag försover mig
När mår du branär jag får kärlek, när jag gör saker jag tycker om och umgås med folk jag tycker om.
När blev du fotad senastidag av Sabina när jag åt snö
Vanligaste färg på dina kläder: svart och grått tyvärr
Vad saknar duEn människa som brukade vara väldigt viktig, pengar, och sommar och sol!
Hade du en bra kväll igårmysig och bra

Favorit dryck på morgonen: äppeljuice eller Sodastream-vatten
Är du blyg: ibland, men jag är oftast rätt framåt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vid en närmare anblick
Är du nöjd med ditt liv: det blir väl vad man gör det till, just nu, helt okej faktiskt

Vad gör du i morgon: söker en Nyårsklänning på stan, byter en klocka, dricker en minttukaakao 
Vad längtar du tillett nytt år, att studenten ska vara över, att det ska bli sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap: jag är några riktigt fina vänner
Hur gammal är du: 19 (duh)
Gröna eller röda äpplen: 
gröna!
Har du sovit i din egen säng inatt: ja och nej, sängen i gästhuset räknas som min, men den säng som lämnade kvar i mitt förra hem är min enda riktiga säng.
Är det okej att gråta: absolut, men jag gör det helst ensam eller framför människor jag är trygg med
När grät du senast: igår natt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skulle ha köpt finare julklappar åt viktiga människor, skulle köpa en lägenhet, resa runt och betala för en bra intressant utbildning.
Är du flygrädd: har inga problem med det
Hur vig är dulagom vig?
Vad dricker du helst när du är törstigvatten, eller Bonaquas nylanserade, okolsyrade smaksatta vatten, ALLT smaksatt vatten kanske är bästa sättet att säga det på.
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's brukar vara gott, är dock ingen glassfantast, men nej, vänta - MAGNUM DOUBLE CARAMEL!
Är du morgon- eller kvällsmänniskanattuggla, nocturnal rättare sagt, hoho!
Vilken ögonfärg har dublågrönturkosorange nånting
Senaste låt du hördeLove; Pass it On - The Middle Eight

1 kommentar: