torsdag 4 juni 2009

En Söndagskväll för ovanlighetens skull

Jaro vann annars en snygg seger i Söndags med många fina mål och flera olika målgörare. Det tyckte ju killarna att skulle firas så sent på Söndagskvällen spelade 11 Jarograbbar inklusive två tjerer varav en var nykterist och Janis flickvän karaoke och dansmatta. Vi konstaterade under kvällens lopp jag och Kristian att vanligtvis låter vi inte teven eller musikens nivå gå över 7-8 på universalspelaren med risk för att störa grannarna. Vi kan ju inte annat än säga förlåt nu i efterskott när vi märkte att ljudnivån på spelaren låg på 29 till klockan 2 på natten.

Vi gick allihop till Diiva (en söndagskväll) efter en hel del skrik och sjung och annat fjoll här hemma hos oss. Jag kom hem lite tidigare och märkte på morgonen att jag tydligen städar eftersom stället var lika kliniskt fint som det var innan människorna kom. Jag pantade flaskor och burkar för alltsomallt 14 euro igår. Fick lite småtugg inför mina ensamkvällar efter tunga jobbdagar och ännu tyngre golfrundor.

Det finns nog inte mycket mer att säga om den kvällen, men jag kan ge er den i bilder. För er som törs, vissa bilder har jag inte satt upp med rädsla för att bli stämd för att ha satt upp nakenbilder och allmänt vågade bilder. Skämt åsido, men något ditåt faktiskt...

Kvällen började rätt civiliserat... rätt så..

Men det dröjde inte mer än en timme (högst) innan det vände

Plötsligt ville man dansa i kallingarna
till High School Musical

... och pröva min bikini, med..

... och utan något under..

Vi prisade Söndagen och hyllade det vackra vädret

Vi konstaterade hur himla fin min pojkvän
blir på bild jämfört med oss andra dödliga

Sen gick vi i gott sällskap och inte i riktigt
lika gott skick mot första bästa förfriskningsställe.

Inga kommentarer: