lördag 13 juni 2009

Pluspoäng

Känner mig dum som en ko. Jag får inte på min webcam och frustrationen växer i mitt bröst.

Fick gå hem från jobbet idag, var febrig och sjuk och orkade inte efter 8 timmar... (skulle egentligen vara där i tolv timmar..)
Men jag träffade trevligt folk och pluspoängen för dagen.
- Fick en komplimang.
- Fick en duktig, och imponerad låtskrivare efter att han lyssnat på en av mina låtar.
- Fick lära mig hur man gör omelett, 
samt kommentar om hur duktig jag är på att knäcka ägg. (av en kock).

Låter det inte golf-aktigt så säg! 

Kristian är på banan med Petsku, Jani och Emet, synd att jag inte kunde gå med. Mår jag bättre så går vi förmodligen på en kvällsrunda efter hans match. (I morgon då).
Kom hem till en vackert städad lägenhet, tonfiskpasta och lovord om att "när jag kommer hem är jag din hemhjälp, jag kan gå och hyra film och massera dina fötter".

Låter inte det som kärlek så säg?

Idag har jag gjort köttbullar. 
Nu ska jag läsa Cosmopolitan och äta vattenmelon och krya på mig.

Inga kommentarer: