lördag 13 juni 2009

Let me upgrade you

Huvudet dunkar och jag känner mig gräslig. Fick feber igår och idag mår jag inget vidare. Dock stundar jobb inom en snar framtid och jag ska försöka genomlida tills jag inte kan lida längre. Då kommer Kristian så snällt och hämtar mig.

Vi har förresten inte fått så mycket sömn de senaste dagarna här.
De håller på att bygga och fixa våra balkonger så ni kan ju tänka er hur det låter när man borrar med en megaborr rakt in i cementet på ett litet trevåningshus. Det är som att huset skulle rasa sönder och samman, det hjälper inte att hålla för öronen och det här börjar de alltså med tidigt på morgonen då man för sällsynthetens skull har sovmorgon båda två.. 
I förrgår började de så tidigt att vi steg upp och efter en stunds suckande och stönande och från borrens sida - ett fruktansvärt skallrande ljud hörde jag någon ropa från vardagsrummet (märk ropa). "Honey, ska vi gå och äta frukost till LBB? Jag bjuder!" Så vi drog iväg dit och stoppade i oss varsin god, nygräddad macka.

Nu behöver jag Burana. Pronto!

Inga kommentarer: