måndag 22 juni 2009

Midsommarbilderna


Egentligen tänte jag låta bilderna tala för sig själv och gå och lägga mig, är så trött av allt smärtstillande. Vill ni se mer bilder, gå in på denna adress.
Torsdag kväll tog vissa i lite för mycket,
höjdpunkten var när pojkvännen pekade ut resterna av ostmackan jag gett honom tidigare på dagen...

På Fredag förberedde vi flickor oss för kvällen med lite motion, här kände jag redan av mitt stackars lår.
.. men inte hindrade det mig inte, jag njöt som fisken i vattnet.

När pojkarna kommit tillbaka från golfrundan gjorde vi i ordning kvällens middag för 25 personer.

Jag passade på att mysa lite med Funny när det fanns tid över..

Innan maten fick vi besök av främlingar som demonstrerade lite golfetikett för oss. Mycket uppskattat!

Maten också, MYCKET uppskattad.

Ölspel blev det förstås senare på kvällen.

Vi förbereder oss för att dra iväg mot brasan och tältet...

"Puss på dig älskling!"

Brasan ute på vattnet, vackert!

... och hoppsan, så hamnade vi plötsligt här. Efter en och en halvtimmes väntan på ambulansen och sedan 45 minuter i chockfrossa på resan till sjukhuset fick jag äntligen morfin, två sprutor till och med, allt gråt och darrande förvandlades plötsligt till fniss och fnitter och värme.

Lördagen var en mycket lugn dag kan man säga.. Men hög på pillren som jag var så lyckades jag ändå få för mig att jag var påväg att spilla spriteglaset jag hade i handen över mig. Och i tron på det så gjorde jag det också sist och slutligen, då jag hastigt vände på glaset i vad jag trodde var rätt riktning...


Vi får höras i morgon. Nu är jag så trött att inte ens Kristians snarkningar får väcker mig mer ikväll när jag väl somnat.


Inga kommentarer: