söndag 14 juni 2009

Svettväder

Fick en fin kommentar några månader sedan när jag uppvisade denna klänning i min blogg: "Förlåt men du ser ut som en femticents hora".. typ. Nu uppdaterade jag den lite, tyckte iallafall jag blev en lite tuffare femticents hora när jag plusade till kjolen.
:)


Kvällen då bilderna togs var annars en väldigt trevlig kväll. Det varade kanske inte så länge för min del men roligt hade jag iallafall. Måste se till att fixa karaokekväll någon gång, för alla som har lust att komma vill säga...


Idag var jag på joggingrunda. Jag höll på att dö, men jag kände mig underbart svettig när jag kom hem igen. Älskar svett, svettas jag så lever jag, för jag svettas inte alltför ofta.

Om en timme hämtar pappa mig och vi ska på en snabbvisit till min kusin, hon är den andra i raden som fyller 18, jag var först förra året. Sen hem och direkt på match, ska se hur det blir med klädseln, vill ju inte vara för fin på match heller..

Inga kommentarer: