tisdag 30 juni 2009

Lilla familjen

Slutade runt tio idag, stod och slog lite bollar också innan jag cyklade hemåt. Nu är jag hemma och sitter och ser på Wildboyz på MTV. IQ-befriat säger ni, intressant säger jag. De kommer så nära inpå djuren och det är inte förskönat på något sätt. Bara två idioter som faktiskt offrar sig själva för att visa dessa djur i deras rätta natur. Jag gillar. Jag blir bara mer och mer medveten om vad jag vill göra i framtiden.

Idag har vi handlat. Inte bara mat, även en matta. Jag har nog aldrig känt mig så, så... äh, jag hittar inte ordet. Men det kändes så fullständigt på något sätt. Vi köpte en matta tillsammans som vi sett på några gånger, och även en panelgardin som vi behövde till vårt ljusa sovrum. För några dagar sedan köpte vi en golvfläkt med inställbar timer...

Nu ska jag sluta tråka ut er och fortsätta kolla på dessa fascinerande vilda djur, och de knäppa vilda männen.

Inga kommentarer: