söndag 28 juni 2009

Jag är så dum mot mig själv

Jag saknade gymmet och träningen så mycket idag att jag gjorde något drastiskt. Jag drog på mig rullskridskorna när jag kommit hem från jobbet. Det visade sig vara en av mindre smarta idéer för när jag på skrangliga ben tar mig över en av de tre järnvägarna jag korsade så snubblade jag förstås och föll så att mitt knä gled längs med marken i mitt desperata försök att sakta in farten och återfå balansen. Visst återfick jag balansen också, men det kostade mig mitt från tidigare dåliga lår och jag kände riktigt hur lårmusklerna skrek i protest för att sedan ge upp åt sitt öde. Nu är det problem med det här promenerandet igen. Det tar hemskt sjukt.


I morgon börjar jag i alla fall klockan 14 så jag och Kristian ska till stranden tydligen. Måste bara se hur jag tar mig därifrån eftersom att Kristian stannar kvar där trots att jag ska till jobbet eftersom han är ledig.. Kanske det får bli en dryga trettiokilometers cykeldag i morgon... Om mitt stackars ben klarar det. Skulle vara skönt med lite motion faktiskt..

Inga kommentarer: