onsdag 27 maj 2009

Aningen seetrough...

.. OM nu vädret bestämt sig för att sluta blåsa i morgon och solen skulle skina så till den grad att jag ville sola på vår lilla balkong, så går det inte. Fick en smärre chock idag när jag kom hem efter jobbet och väggarna runt hela balkongen var borta, och runt stödpinnarna hängde två av filtarna som befunnit sig på lädersoffan vi blivit tvungna att flytta ut.. Först trodde jag att det blåst bort. Sen när jag kom in fick jag en lite mer naturlig förklaring. En lapp i postlådan. De renoverar tydligen utsidan av "Lillpricken" där vi bor så de bad oss flytta bort alla grejer från balkongen. Inte så lätt med andra ord när pojkvännen är out of town. Jag får väl helt enkelt knuffa ner soffjäveln. Så om jag inte vill visa upp mig i morgon framför huset mittemot så låter jag helt enkelt bli att sola.

Inga kommentarer: