onsdag 27 maj 2009

Ytterligare lättnad

Sitter i min gamla skola, och det känns... lite weird sådär.. Har precis skrivit prov och nu är jag påväg till stan för att få hjälp av pappa med att hitta ett par sköna arbetsskor. Mina fötter är i dödläge... Känns helt underbart att allt, nästan allt för i år är över nu, har tre uppgifter att pyssla på ikväll sen är jag färdig. Men det skulle varit skönt att vara ledig i morgon, måste jag medge..

Sen blir det dessutom sushi med pappa innan jag cyklar iväg mot jobbet. Det tar 33 minuter dit så jag är bra glad att det inte regnar.

Ikväll blir det ensam-studerandekväll för min del. Kristian åkte iväg till Esbo på match och kommer hem i morgon kväll. Jag hoppas innerligt att han får spela, han har missat såpass mycket nu så han är faktiskt värd att få spela i sin hemstad mot sitt hemmalag framför sin familj och vänner. Speciellt efter att ha gjort två mål på tre matcher efter en comeback från alla skador.

Nu - skor, sushi, jobb

Inga kommentarer: