söndag 17 maj 2009

Jag är grym

Efter 13 timmar arbetsdag är vilken människa som helst utklubbad. Däremot gjorde dagens tävling mig så sugen på att själv slå några bollar efter att jag slutade så jag fråga mamma och pappa om de ville stanna en stund extra efter sin golfrunda. Såklart de ville! Jag som inte precis har varit så insatt i det här med golf förstod ju direkt när jag ställe mig på plattformen och höll klubban att jag inte skulle göra bra ifrån mig. Överraskades dock av mig själv, jag slog ju riktigt bra, 60% av bollarna träffades rätt och flög lång och rakt. Så, tretton timmars arbetsdag gör gott för mig.

Mina hälar är sönder av allt stående, men jag får vila en stund tills morgondagens jobb klockan 11. Jag saknar gymmet, men den lilla morgontid jag har i morgon måste jag hinna till posten, fammos och skatteverket. Puh...

Nu har jag städat hus och hem och det ser fint ut här igen, tro mig, det var äckligt. Kristian lär vara hemma klockan 3-4 inatt och jag lär för en gångs skulle vara så utslagen att jag inte märker då han kommer. Finfint!

Nu äter jag kvällsgröt (för det kan man också göra) med mycket sylt och läser The Dirt. Jag smutsar ner mig riktigt mycket, man blir smutsig av en sånhär bok. Snart - sängen.

Inga kommentarer: