onsdag 20 maj 2009

Och så vidare

Jag har varit mästerlig idag tycker jag.
Jag nvigerade mig enkelt till de rätta terminalerna och platserna idag och plötsligt stod jag bara där utanför Arlanda flygplats och stirrade som ett fån.
Det är grönt här, riktigt himla grönt. Emma är på bal och jag sitter ensam i hennes säng och funderar på en dusch. Ska sova i Alvas (lillsysterns) säng inatt eftersom Emma tar med sin pojkvän. Ja saknar redan Kristian. Hade gärna haft honom här, det skulle varit dubbel glädje.
Nåja, jag har iallafall morgondagen att se fram emot, planerar på att sätta sprätt på lite pengar som jag sparat in. Sen på kvällen är det studentskiva och temat är Flora och Fauna.
Jag tänker vara en blomsteräng. Vi ska se hur det går nu då...

Nu ska jag faktiskt tränga bort alla jobbiga skoltankar, duscha och sen lägga mig och sova. Tröttheten bankar mig i huvudet gång på gång på gång på gång på gång på gång....

Inga kommentarer: