fredag 15 maj 2009

Bullmastiff

Dagen började med rivstart, jag blev attackerad av en Bullmastiff här på golfbanan.
Neeej, skojade bara! Här står jag och sätter ut bulla och kex och kaffe och plötsligt ser jag ett glatt dregligt nylle utanför glasdörren. Och visst var det en bullmastiff, men något av det sötaste jag sett! Jag fick en kram, och en puss som tack för vattnet och så fick jag ju lite sällskap. (Emma om du läser det här, jag vet att du är avundsjuk). Nu har den stora guldbeige tjejen sprungit iväg till sin husse som är här och jobbar på banan.

Nu är jag helt ensam på banan, Uffe åkte in till stan och Tjorven kommer senare.
Jag har fått pratat finska, det har gått sådär, men jag har gjort det och det är huvudsaken. Ikväll är jag lite småledig och det blir första gången på hela veckan jag får träffa Kristian längre än en timme innan läggdags. Lördag och Söndag räknar vi med MASSOR av folk och MASSOR av stress.

Feel free to come visit!

Inga kommentarer: