tisdag 26 maj 2009

Nattrapport från en sann surpuppa

Jag är inte trött. Jag är mentalt utmattad och slut, men definitivt inte så trött som jag skulle vilja vara. Inte såpass trött att jag skulle kunna gå och krypa ner med älskling. Sitter i stället uppe och grubblar allt för mycket. Jag har ett prov i morgon jag mest tar på talang. Sånt är synd, när man vet att man kan och vill prestera så mycket bättre.

Men sen, på Torsdag, då är allt över, nästan. Åtminstone för några dagar. Men Torsdagen jag trodde skulle bli ledig visade sig bli ännu en jobbdag, kanskekanske om jag är riktigt snabb hem hinner jag se Slumdog Millionaire med Kristian sen på kvällen, men då ska jag ha bra tur.

Jag hoppas helt klart att Juni månad ska bli mindre full, så jag kan gå ner till mina 40 timmar i veckan i stället för 40 på tre dagar, sju dagar i veckan. Clearly too much.

Nu ska jag ta en kopp te och en sömnbok och ge John Blund en andra chans.

Inga kommentarer: