torsdag 7 maj 2009

Nattfunderingar

Nåja, kanske inte hela natten då, med tanke på att jag redan befinner mig i säng. Men människan är ju skapt för att överdriva. 

Lite smått fick jag i alla fall inspelat med min kvalitativa handmick och min mindre kvalitativa digitalkamera. Funderingar finns alltid på att sätta upp något jag spelat in på kameran via YouTube, men grejen är ju den att jag mest spelar in för att kunna lyssna på mig själv och förbättra därefter. Jag har alltför dåliga pianofärdigheter för allmänna öron, dessutom är jag såpass lat att jag bara orkar spela in låten en, eller högst två gånger innan jag byter till en annan. Egentligen är jag perfektionist så skulle jag sätta ut en inspelning här så betyder det att jag högst troligen skulle satsa något fruktansvärt, och så blir jag besviken för att jag sist och slutligen inte är nöjd, och så slutar allt med att jag inte lägger upp det över huvud taget. 
Men då kanske jag borde sätta upp en av mina engångsinspelningar, just därför att det funkar som ursäkt för att den inte är perfektion! Så får folk helt enkelt tycka vad dom vill därefter.

Tål att tänkas på.. tål att tänkas på... Humm..

Inga kommentarer: