fredag 1 maj 2009

Vappen

Ska man värdera kvällen igår så kan man säga att den var rolig från klockan 20-23.
För sen sa det stop. Sen gick alla hem, åtminstone alla jag var med. Kanske lika bra det ändå, märker nu såhär dagen efter att jag borde förstå att då jag för en gångs skull festar så ska jag ju tänka på att jag ska hålla kvällen. Lite synd nog att det skulle ta slut när man var mest igång.

Roligt hade vi allihop iallafall, först började vi hos Sabinas bara tjejerna med lite några Strawberry Margaritas och sommarcider i Rekorderligs tecken. Det var riktigt trevligt. Sen kom Lina och hämtade oss och vi åkte vidare till Antons, inte så mycket folk i början men sen kom både den ena och den andra. Intressant kväll i alla fall, när jag blir påmind av diverse människor om hur jag var 2006-2007. Hjälp. Det är skönt att jag tagit mig samman och jag är rätt nöjd med den jag är idag konstaterade jag nog för mig själv.

Nu ska jag ladda upp foton på Facebook, sen ska jag koka gröt. Sen blir det promenad till Gamla Hamn kanske, eftersom det inte blev av igår.

Pammen, jag och Sabbi på Sabinas veranda.

Supergod Strawberry Margarita


Jag, Putti och Björn på Antons terass.

En del av festschacket

Vi övade även på fula miner.

Inga kommentarer: