lördag 3 oktober 2009

En skön kväll

Det blev ingen guidad rundtur i Kojola-Hult köket, snarare Hult-köket eftersom Kojola bara är där när han ska ha Pepsi Max och jag inte är i närheten. I've claimed it.

Hursomhelst, pizzorna blev enligt mig bäst hittills och jag njöt återigen av att få kasta och slänga med degen. Det blev två megapizzor och två som enligt Kristian var små men in fact var i samma storlek som restaurangpizzorna. Han fick minsann ångra sig när vi packade in efterlämningar inklusive de två normalstora pizzorna i kylen och han ojade sig för att han var så mätt.



På önskelistan, ett stoooooort, slätt kösbord med bak- och matlagningspotential.

Petskus pizza skjutsas in i ugnen. 
Förlåt bildkvalitén, får ta med iPhonen då jag inte hittar min kamerasladd.

De två "små" pizzorna ingen orkade äta...












Det lämnade minsann pizza över. Detta är efterlämningarna av megaspecialpizzorna för Jarospelare med konstigt mycket plats i magen.

Inga kommentarer: