torsdag 15 oktober 2009

Stön min stackars mage

Fick en matchock igår när vi (Krisu, Jag, Jonttu, Petsku och Jani) strax före Big Brother fick för oss att vi var hungriga. Jag var seriöst hungrig eftersom Kristian och jag försummade gårdagens viktigaste uppgift - Handla föda. Så vi bestämde oss för att gå och hämta mat från Korv Görans. En sak som denna stads fotbollsspelare har gemensamt är minsann val av favoritmatställe.
Och när vi beställde hörde jag till min fasa min egen mun säga "Samma här", efter att Kristian sagt "Don Special". Det är inga små grejor vi snackar om här och killarna tittade på mig med en blandning av förundran och skräck.
Jag gödde mig själv till bristningsgränsen, men knappt en halv burgare gick ner, inte ens Kristian orkade äta mina överloppsfranskisar.



Nu har vi då varit och handlat och jag har dessutom fått hem två mirakelprodukter på posten.
Ska visa vad lite senare idag. Kristian smet på träningar så nu ska jag studera.


Inga kommentarer: