fredag 9 oktober 2009

Tid, my worst enemy

Nu har Kristian åkt, och jag har tid för allt och ingenting. Så jag tror att jag ska baka bröd och muffins idag. Frågan är bara hur länge muffins håller sig goda. Kanske skjuter upp muffinsarna till Måndag så Kristian får nybakt då han kommer hem.

I morgon står eventuellt Vasa på schemat. Om jag nu skulle råka ha någon att förfesta och gå ut med. Jag har varit typ nykter det senaste året med endast ett par gånger som jag känt huvudet virvla runt lite.

Vem vill festa med mig i helg? Sådär på riktigt? Sådär som man brukade göra i grupp och på hemmafester, och man brukade ha så himla roligt. Kanske jag ska lägga ut en allmän inbjudan hem till vårt om det finns folks om är intresserade av det? 

Jag kan säga att det börjar bli ganska trist att sitta hemma och förfesta med sig själv..

Inga kommentarer: