söndag 18 oktober 2009

Torrt och trist.

Jag tycks bli febrig och få huvudvärk varenda gång han åker bort.
Det är som någon typ av omvänd försvarsmekanism och nu mår jag verkligen inte bra. Usch.
Jag återkommer i morgon tror jag. 
Har inget vettigt att komma med idag 
men som ni kanske redan vet så brukar det ju kunna 
dyka upp inlägg sent på kvällarna ändå.
I morgon ska jag till frissan, när jag pratade med min frisörska tyckte hon att om jag ska ha chans att hälsosamt långt hår någon gång måste längderna tas av nu.
Ordentligt. Min plattång har sabbat håret totalt efter att den gick sönder, det går av i topparna och har aldrig varit så frasigt och hemskt i topparna.
Måste se till att byta plattången i morgon också samtidigt som jag köper kexingredienser till kören i morgon.

Suck. Nu blev det mycket strunt.

Inga kommentarer: