torsdag 22 oktober 2009

Yrsel

Nu är vi ett antal på sju personer här i våra lilla stuga. Fem svenskar och två finnar. Den ena finnen går hem nu, Jani, så nu återstår bara min älskade. Skönt är också att ha kvinnligt sällskap i form av Lea, är så van med att ha alla pojkar är så nu är det skönt med lite omväxling, även om hon inte kommer ut. Tror detta är vårt fjärde eller femte kvinnliga besök här, det gläder mig.

Idag dricker jag bort alla mina sorger, för av dem finns det många i dessa tider. Det är definitivt inte likt mig då jag i vanliga fall håller mig nykter och anständig av egen vilja, det faller sig naturligt helt enkelt. Idag är jag oanständig, så jag får be om ursäkt, kära läsare, för min oanständighet.

Vi är påväg till vår lilla nattklubb så småningom, jag hoppas ni andra har tagit tillfället i akt och är lika spontana som oss andra. Det blir en kul kväll får vi hoppas! Kameran är med!

Nu drar vi! Tjohoo!

Inga kommentarer: