onsdag 14 oktober 2009

Squeeek!

Nu har jag fått uträttat mer än vad vanliga jag redan skulle ha gjort en vanlig dag.
Jag har:
- Lunchat med pappa
- Hämtat ett paket
- Skickat tillbaka paket i fråga
- Besökt stadshotellet och träffat Dennis, Heidi, Peter och andra trevliga Jaromänniskor
- Köpt en väska

Jaromötet med AllStar-bändet gick bra. Vi kollade lite igenom repertoaren, planerade lite, kollade utrymmen, gick igenom praktiska saker och det blir nog en riktigt rolig kväll vill jag nästan lova. Så kom vetja, trevligt folk, god mat och trevlig underhållning. 

Sen gick jag på jakt efter en klänning till Jarogalan. Behövde ingenting märkvärdigt egentligen och då jag äntligen fann den rätta, perfekta klänningen så var storleken slut. Och klänningen kom in idag! Efter att ha konstaterat att jag inte skulle finna en enda 36a i butiken prövade jag en 34a men mina kära boobisar tyckte att det var en rätt dum idé och hotade med att spräcka klänningen om de var tvungna att vara inklämda där en sekund mer än nödvändigt. Jag lydde.
I stället använde jag mitt 30% rabattkort till en väska, köper sällan större väskor så nu gjorde jag det. Det var ett bra köp tycker jag. Fick även löfte om att ny leverans skulle komma nästa vecka så jag kanske hinner få min storlek på klänningen ännu till nästa vecka. Ska vakta Lindex som en hök. 

Nu ska jag städa. Kvällens schema:
- Flexibar
- Jaropojkar
- Tortillas

Inga kommentarer: