onsdag 11 augusti 2010

Ajajaj

Det blev ingen Tammerforsresa för min del i morgon, hittade inget sällskap. Det är synd.
Min mage brinner och min hjärna gråter av intrasslade tankar. Hoppar gärna över tankarna jag vet att kommer uppstå i morgon då jag behöver bli påmind om allt som hänt senaste veckan. Jag förstår ingenting, kanske mitt eget fel? Men jag har ingen aning.. och jag är åtminstone nu, för utmattad för att ställa frågan igen.

Ska fråga Bönan om han och några andra är sugna på en Vasaresa i stället, närmare och billigare, men ingen nöjespark, ingen IKEA, och ingen Du.

Nu ska jag försöka sova. Kan man få magsår av för mycket stress? Eller kanske av för mycket kaffe?

3 kommentarer:

Anonym sa...

snälla vän, ta hand om dig, och män finns det gott om, ta inte första bästa..

Saray sa...

jag vill inte ha nån man, så du behöver inte oroa dig. :) Jag tänker inte fyllta ut avsaknaden av något annat med en man. Det gjorde jag senast och vi ser ju hur det slutade... Har bestämt mig att ta mig ur det jobbiga själv. Det går väl det också?

Anonym sa...

allt går, bara man har bra människor runt omkring sig, vilket vi läsare hoppas du har :) ibland önskar man att saker och ting vore annorlunda eller varför inte bara lättare, men ja lovar dig att allt har en mening, det vet jag av egen erfarenhet. Allt som händer betyder något, du måste bara ha tålamod att vänta.. Sköt om dig!