onsdag 4 augusti 2010

Förnyelse


Har hällt ut mina fyra klädskåp på golvet och konstaterat - jag har en hel del kläder. Golvet är täckt i lilla ettan. Hälften ska bort har jag tänkt.. Yikes. Vet inte hur det ska lyckas men vet att jag kommer känna mig mycket befriad och framför allt förnyad när det är gjort. På Fredag åker då den återstående hälften till min nya lägenhet medan det gamla skänks bort, säljs på Loppis och eventuellt ges åt lillasyster. Kommer behöva mer efter det igen.. Men bara sånt jag gillar, kanske jag knycker i min gamla vän Emmpemms tröjärm och blinkar några gånger.. Emmas klädskåp var alltid det mest åtråvärda när vi bodde tillsammans.

Hursomhelst, jag ska nog lägga mig nu, det är rätt sent och jag börjar åtta-nio nånting. De har dock lovat enorma massor regn i morgon, så det kan bli en rätt lugn dag, blir nog att blanda godispåsar eller liknande.

Det är bara att konstatera - sommaren är kort, hösten knackar redan på om morgnarna. 
Men det är bara mysigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Thö klädpåsa is still waiting for you! :)

//Pemm