fredag 13 augusti 2010

Where did I go wrong?


Kör hem från villan och tänker på allt och alla, på eventuella fel jag gjort och någon jag eventuellt sårat. Noll. Inte någon av mina vänner iallafall. Att veta allt detta tar förstås ännu mer sjukt, och så har jag hamnat i ekorrhjulet igen..

Jag körde alltså hem och konstaterade att jag var tvungen att få tänka lite, så jag körde in till Gamla Hamn för en stund vid vattnet. Jag visste att jag under en stund haft poliserna bakom mig, men när jag kom körandes längs med lilla grusvägen kommer de emot med hela artilleriet på, blåsljusen i högsta hugg. Det märktes att de trodde jag druckit. Dock inte en droppe. Not my day today either... Jag skakade lite efteråt, jag hatar att känna mig anklagad, kände mig inte ens lite skadeglad över att de haft så fel, detta var ju ett fall där det var meningen att de skulle ha fel. Men att de då valde att köra efter mig gjorde mig om möjligt ännu mer illa till mods.. usch.
 



Inga kommentarer: