tisdag 24 augusti 2010

Slutet är nära...

Det är intressant det här med skitsnack, man vet aldrig när och hur eller varför det kommer träffa en.


Semestrarna är slut, det syns på parkering. Det känns nästan lite tragiskt, vart tog sommaren vägen? Jag saknar redan Emil och Moritz som jag dagligen annars ser här på golfbanan. Nu har alla snart flyttat bort igen.

Det är först nu jag får chansen att träna lite mer. Idag blir det två rundor just därför, ska bara vänta in mitt sällskap och på att min skiftesbytare kommer så vi får gå ut. Det trista är bara det att det är iskallt. Lättfrusen som jag är kommer mina öron förfrysa redan efter tredje hålet vid vattnet och min näsa kommer börja rinna redan vid ettans green känner jag på mig.
Men njuta har jag nog tänkt göra ändå.

Inga kommentarer: